T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
UŞAK / EŞME - Şehit Cemalettin Avcı Sosyal Bilimler Lisesi

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı | Şehit Cemalettin Avcı Sosyal Bilimler Lisesi

TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı | Şehit Cemalettin Avcı Sosyal Bilimler Lisesi

 

 

Okulumuzda bilimin ışığında dolu dolu geçen iki günün ardından, TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarımızı büyük bir coşku ve gururla tamamladık!
8-9 Mayıs 2025 tarihlerinde gerçekleşen fuarımızda, öğrencilerimizin titizlikle hazırladığı 20 özgün proje okul bahçemizde sergilenerek ziyaretçilerimizin beğenisine sunuldu.

Projelerimiz; çevreden sağlığa, sosyal bilimlerden teknolojiye kadar çok çeşitli alanlarda, genç beyinlerin ne denli yaratıcı ve üretken olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi. Öğrencilerimizin ilgiyle hazırladığı bu çalışmalar, yalnızca bilgilerini değil, aynı zamanda sorumluluk duygularını, araştırma becerilerini ve toplumsal farkındalıklarını da ortaya koydu.

Bu anlamlı fuarın proje yürütücülüğünü büyük bir özveri ve titizlikle üstlenen Ümit Yaman hocamıza,
Etkinliğimizin sunumunu profesyonel bir şekilde gerçekleştiren İbrahim Karahallı hocamıza,
Emek vererek projeleriyle bizleri gururlandıran tüm öğrencilerimize,
Onlara rehberlik eden ve süreç boyunca her türlü desteği sunan değerli öğretmenlerimize,
Fuarımıza katılım sağlayan tüm misafirlerimize ve velilerimize en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.

İki gün boyunca okulumuzda adeta bir bilim şöleni yaşandı. Sergi alanımızda dolaşan her ziyaretçi, öğrencilerimizin hayal gücüyle gerçeği nasıl birleştirdiğine tanıklık etti.
Bu atmosfer, bizlere bir kez daha gösterdi ki geleceğin mimarları olan gençlerimize yatırım yapmak, en değerli adımlardan biridir.

Her fikir bir kıvılcımdır. Her kıvılcım bir ışık doğurur. Ve bizler, bu ışığın izinde yürümeye devam edeceğiz.

 

 

09-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-202509-05-2025

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 09.05.2025 - Güncelleme: 09.05.2025 10:28 - Görüntülenme: 100
  Beğen | 0  kişi beğendi